Etsi

Miten tässä taas näin kävi ?

Nämä kuvat otettiin Juulin kanssa Helsingissä muutama viikko sitten. Tuntuu oudolta julkaista näitä nyt, kun olen itse täällä mutta en tietenkään halua jättää näitä julkaisemattakaan :) Ne jotka seuraa mua Instassa tai snäpissä (tai molemmissa) tietävätkin jo, että emme päässeet lähtemään Argentiinaan suunnitellusti sillä myöhästyimme lennolta taas pahemman kerran. Oltiin varattu lennot jo viime syksynä eikä sitten huomattu itse tarkistaa nyt täällä ollessa, että onko aikatauluihin tullut muutoksia eikä meille ollut tullut lentoyhtiöltäkään mitään viestiä.

Tultiin kyllä kentälle hyvissä ajoin pari tuntia ennen lähtöä ja ihmeteltiin kentän aulassa, kun screeniltä ei näkynyt meidän lentoa ollenkaan. Mentiin United Airlinesin tiskille ja kysyttiin asiasta ja virkailija totesi lennon lähteneen jo neljä tuntia sitten. Olo oli kyllä aika epäuskoinen. Mehän myöhästyttiin jatkolennolta myös Kanadaan tullessa... Miten tämä oli taas mahdollista :D Hyvä tuuri kävi kyllä sikäli, että saimme onneksemme uudet lennot huomiselle ja löysimme vapaan huoneenkin tästä Fairmont Airport lentokenttähotellista. Ketju mainostaa tarjoavansa luksustasoisia majoituksia ympäri maailman eikä suotta, sillä onhan täällä kaikki todella tyylikästä!

JACKET FROM VILA (House of Brandon)* / PANTS FROM 77THFLEA (Bubbleroom) here* / SHOES FROM VAMOS

Tsekkasimme itsemme sisään ja menimmekin sitten aika piakkoin lounaalle hotellin ravintolaan, jonka jälkeen kävimme treenaamassa kuntosalilla. Sali oli kyllä positiivinen yllätys, todella hieno ja siellä oli ihan oikeita kuntosalilaitteitakin toisin kuin monella muulla hotellin salilla, jossa olemme treenanneet. Käytiin myös lentokentän puolella illallisella syömässä super-terveelliset tuoreet salaattibowlit ja otimme samalla mukaan aamupalaksi huomista varten proteiinismoothiet. Oikeastaan täällä on mukavan rentoa, kun ei ole mitään ihmeellistä tekemistä :) Lento lähtee klo 7:45 ja United Airlinesin tiski on aivan tuossa hotellin respan vieressä, joten käydään heittämässä laukut siihen aamulla ja mennään turvatarkastukseen. Toivotaan, että nyt ei tulisi uusia yllätyksiä!

Myöhästymisistä puheen ollen, ollaan nyt myöhästytty lennoilta yhteensä neljä kertaa. Ensimmäinen kerta oli keväällä 2016, kun olimme menossa Meksikoon. Silloin moka oli meidän ja jouduimme ostamaan kokonaan uudet lennot. Keväällä 2017 emme ehtineet jatkolennolle Hong Kongista Pekingiin ja saimme onneksi uudet lennot lentoyhtiöltä. Saimme istua loppumatkan Helsingistä Hong Kongiin koneen ykköluokassa, että pääsemme ensimmäisenä ulos koneesta mutta jatkolennolle ei siltikään ehditty... Nyt sitten kaksi muuta kertaa on käynyt tällä reissulla. Jos automatkoissa on omat haasteensa niin ei tämä lentomatkailukaan aivan ongelmatonta aina ole! :)

#2018 #matkailu #NeaLindberg #Lily #Indiedays #traveltheworld #Travel #Matkustaminen #roadtrip #Mitentässätaasnäinkävi #Outfit #life #Lifestyle