Etsi

Loman päätös ja kotiinpaluu

Saavuimme Makedonian pääkaupunkiin Skopjeen iltapäivällä ja päästyämme hotellille googlailimme ravintoloita ja samalla tuli vastaan muita nähtävyyksiä, joita yllätykseksemme kaupungista löytyikin yllättävän paljon. Löysimme mielestämme sopivan ravintolan ja tilasimme taksin hotellille, joka veikin meidät Central Squarelle eli kaupungin keskustaan. Paikka oli illan ja yön valossa täydellinen näky. Paikka hehkui valkoista kiveä, talot, pylväät, patsaat ja koko aukio. Paikka oli todella hieno ja viihtyisä! Löysimme ihanan ravintolan, josta näittekin pätkän edellisessä videossa :)

Viimeisen päivän aamuna ajoimme noin kahdenkymmenen kilometrin päähän Skopjesta sijaitsevaan Canyon Matkaan, joka näytti etukäteen kuvista katsottuna aivan Filippiineiltä tms. Paikan päälle saavuttuamme emme joutuneet pettymään! Paikka oli niin kaunis.

Olimme Canyonissa ainoat kulkijat, lukuun ottamatta jonkin ravintolan tai hotellin omistajan koiraa. Reipas pikkukaveri sai meistä uudet ystävät ja niimpä hän jaksoi seurata meitä koko pitkän matkan :) Olimme aikaisin aamusta liikkeellä, koska lentomme lähti iltapäivällä ja pitihän meidän nähdä Skopjen Central Square vielä päivän valossakin :) Söimme Canyonista palattuamme keskustassa hyvän lounaan ja lähdimme lentokentälle palauttamaan vuokra-autoa.

Paluulennollakin oli pari vaihtoa, toinen Belgradissa ja toinen Berliinissä. Saavuimme Helsinki-Vantaalle klo 00:20, jossa ihana Salla olikin meitä vastassa :) Kävimme lentokentän Alepassa hakemassa seuraavan päivän ruuat ja ajoimme kotiin. Vaikka Suomeen ei erityinen ikävä ollutkaan niin olihan se ihana pitkän matkan päätteeksi painaa pää omaan tyynyyn :)

#Day8 #Päätöspäivä #travel